Program CELOSTNI KAKOVOSTNIK

NAMEN

Samo celostno izobražen vodja lahko pripomore k ustvarjanju odličnih izdelkov in storitev ter izjemni klimi v organizaciji, k njeni rasti in povečevanju njenega ugleda, k boljši komunikaciji med vsemi deležniki, k boljši družbi.

Vse to smo imeli v mislih pri oblikovanju izobraževalnih vsebin, za katere smo menili (po povpraševanjih drugih), da so nujne za celosten pogled in širino pri vodenju. Vsebine so zasnovane praktično, na način, da so enostavno razumljive vsakomur in da so uporabne v delovnem okolju takoj brez odvečnega teoretiziranja.

Za letošnje leto smo pripravili naslednje vsebine, ki se bodo okvirno odvile 1x mesečno in ne bodo odgovarjala samo na vprašanje KAJ, ampak tudi KAKO ter pozor – še več – nudila bodo tudi nadaljnjo PODPORO:

PROGRAM 2020

1. Delavnica (julij):
Kako predati svoje sporočilo, da te sodelavci ali nadrejeni slišijo in podprejo? Ali Učinkovita komunikacija malo drugače – ravno zato, da te drugi dejansko slišijo.

2. Delavnica (avgust):
Strateško vodenje – sliši se prezapleteno? Marsikdo ob tem, ko sliši ti dve besedi, zamahne z roko in pomisli – to ni zame. To je za šefe velikih korporacij … Ni tako! Še kako je uporabno tudi na vseh vodstvenih nivojih!

3. Delavnica (avgust):
Na finance se spoznamo vsi? Planiranje financ, razumevanje računovodskih poročil, pasti in predvsem … kako brati številke »med vrsticami«.

4. Delavnica (september):
Kako z mikrofonom v roki ali brez – pred celim podjetjem ali samo nekaj sodelavci – z lahkoto odpremo usta 😊, da jih navdušimo in izpeljemo svoj nastop, govor ali predstavitev profesionalno.

5. Delavnica (oktober):
Poslovni bonton, oblačenje in komuniciranje, da »ne izpademo iz igre« zaradi »banalnosti«.

6. Delavnica (november):
Kako lahko z majhnimi triki usmerjene pozornosti dosežemo velike spremembe? Tu in tam se ujamemo v misli, da je v organizacijah težko spreminjati obstoječe stanje ali pa da na življenje na splošno nimamo vpliva. Dobra novica je, da obstajajo tehnologije, ki to omogočajo.

7. Delavnica (december):
Osnove marketinga, da boste lahko kompetenten sogovornik/ca marketinškemu oddelku in da vam posebni marketinški izrazi ne bodo povzročali preglavic …

1. Delavnica


Kako predati svoje sporočilo, da te sodelavci ali nadrejeni slišijo in podprejo? Ali Učinkovita komunikacija malo drugače – ravno zato, da te drugi dejansko slišijo. ()

Beseda o predavatelju
Mag. Peter Kunc ima več kot 30 let vodstvenih izkušenj v gospodarstvu in 5 let v javni upravi, deloval pa je tudi na številnih projektih v domovini in tujini. ()

Termin:
8. julij od 12:00 do 16:00
9. julij od 9:00 do 13:00

Kotizacija:
nečlani: 280 eur + DDV
člani: 250 eur + DDV
nosilci certifikata QM: 210 eur + DDV
3 in več udeležencev iz iste organizacije: dodatni 10% popust

 

2. Delavnica


Strateško vodenje – sliši se prezapleteno? Marsikdo ob tem, ko sliši ti dve besedi, zamahne z roko in pomisli – to ni zame. To je za šefe velikih korporacij … Ni tako! Še kako je uporabno tudi na vseh vodstvenih nivojih! ()

Beseda o predavatelju
Mag. Peter Kunc ima več kot 30 let vodstvenih izkušenj v gospodarstvu in 5 let v javni upravi, deloval pa je tudi na številnih projektih v domovini in tujini. ()

Termin:
25., 26. in 27. avgust od 13:00 do 15:00
10. september od 9:00 do 11:00 – dodatno srečanje, na katerem bomo pregledali »učinke« delavnice in se še dodatno pogovorili o odprtih vprašanjih.

Kotizacija:
nečlani: 280 eur + DDV
člani: 250 eur + DDV
nosilci certifikata QM: 210 eur + DDV
3 in več udeležencev iz iste organizacije: dodatni 10% popust

PRIJAVA