Sodobna tehnologija je v današnjem svetu postala osnovni pogoj za učinkovito in stabilno poslovanje, izbira ustreznih poslovnih in IT rešitev pa tudi vse bolj odloča o dolgoročni uspešnosti podjetij. Pri preudarni izbiri vam pomaga Skupina stroka.si, ki že 30 let zagotavlja kakovostne, skrbno izbrane ter inovativne rešitve in storitve s področja informacijske tehnologije. Kot zlati sponzor 32. konference kakovosti in odličnosti so poskrbeli tudi za zanimiv strokovni program, ki vam bo pomagal stopiti na pot digitalne transformacije ter ohraniti korak pred konkurenco – bodisi v gospodarskem ali javnem sektorju.
Kakovost odločanja – finančno poročilo za hitro in učinkovito sprejemanje odločitev
V sodobnem poslovnem okolju so podjetja vedno bolj odvisna od podatkov za sprejemanje ključnih odločitev. Hitre spremembe na trgu, kompleksnost poslovnih procesov in potreba po nenehnem prilagajanju, predstavljajo izzive, s katerimi se podjetja soočajo vsak dan. V tem kontekstu rešitev za poslovno analitiko – Lotus BI, izstopa kot ključni partner pri zagotavljanju ažurnih, zanesljivih in globokih vpogledov v poslovanje podjetij. S svojo sposobnostjo združevanja in interpretacije podatkov omogoča podjetjem, da se hitro odzovejo na spremembe, optimizirajo svoje procese ter sprejemajo informirane odločitve v dinamičnem poslovnem okolju.
Na predavanju bo Tin Markon, poslovni analitik Skupine stroka.si predstavil:
📌 Ključne prednosti in lastnosti orodja Lotus BI
🔍 Tradicionalno odločanje vs. odločanje na podlagi podatkov
📈 Moč vizualizacije in analize
Finančna poročila na klik za kakovostno odločanje
Orodja za poslovno analitiko odpirajo vrata svetu podatkov, jih pretvarjajo v uvide in omogočajo podjetjem, da natančno sledijo svoji poslovni poti. Z izkoriščanjem neizkoriščenega potenciala svojih podatkov imajo organizacije, ki orodje in njegove funkcije uporabljajo, precejšnjo prednost.
Izvedeli boste več o:
📊 Pomenu poslovne analitike za kakovostno odločanje v realnem času.
📈 Načinih, kako vam podatki lahko pomagajo pri optimizaciji poslovnih procesov.
🔍 Raziskovanju skritih vzorcev in trendov za boljše razumevanje poslovanja.
Tin Markon, poslovni analitik, Skupina stroka.si
Tin Markon je v Skupini stroka.si zaposlen kot poslovni analitik, ki s svojim znanjem in izkušnjami uspešno svetuje različnim organizacijam pri vpeljavi novosti v njihovo poslovno okolje. Je navdušenec, ki vsakodnevno uvaja najnovejše Microsoft 365 storitve, osnovane na podatkih.
V zadnjem letu veliko časa in energije namenja orodjem umetne inteligence, ki jih redno uporablja tudi pri svojem delu. Svoje znanje deli na izobraževalnih delavnicah in vodi spletna izobraževanja v okviru platforme »LearnIT«, kjer je poudarek na uporabi orodij umetne inteligence in Office 365.
Rešitev za opolnomočenje strokovnega osebja v zdravstvenih zavodih🏥
Zdravstveni sektor se sooča z izzivi, kot so učinkovito razpolaganje s kadrom, organizacija neprekinjenega zdravstvenega varstva in sledenje izvedbi planov. Vse to lahko privede do zapletov v operativnih postopkih, kar lahko vpliva na kakovost oskrbe bolnikov. PracticeMED platforma je rešitev, ki prinaša inovativne načine za premagovanje teh izzivov in izboljšanje delovanja zdravstvenih ustanov.
Ključne prednosti PracticeMED:
🔧 optimizacija operativnih postopkov: sistem omogoča učinkovito razpolaganje s kadrom in organizacijo operativnih postopkov, kar vodi v boljšo kakovost oskrbe bolnikov.
📊 Centralizirano sledenje in upravljanje: platforma ponuja centraliziran sistem za sledenje izvedbi planov in organizacijo dela, kar olajša upravljanje in nadzor nad procesi.
🚀 Izboljšana delovna učinkovitost: z boljšo organizacijo dela in optimizacijo operativnih postopkov PracticeMED omogoča izboljšano delovno učinkovitost zdravstvenih ustanov.
Predavanje o PracticeMED platformi na 32. konferenci kakovosti in odličnosti bo osredotočeno na predstavitev ključnih funkcij in prednosti rešitve.
Predstavljeno bo, na kakšen način platforma:
📋 pripomore k boljšemu upravljanju in načrtovanju aktivnosti strokovnega osebja ter ostalih virov (delovišča, operacijske sobe, ambulante),
🛡️ poskrbi za učinkovito podporo procesa celovite obravnave pacienta in njegove varnosti ter kakovosti oskrbe,
🔍 nudi takojšen vpogled v poslovanje zdravstvenih zavodov in omogoča hitro ukrepanje v primeru morebitnih odstopanj.
O predavateljih:
Domen Kogler, dr. med., anesteziolog (UKC MB) domen.kogler@stroka.si
Domen Kogler, dr. med., je strokovnjak, čigar vsestranske kompetence segajo od medicine do računalništva. Njegov strokovni interes se izraža v medicini, s poudarkom na anesteziji, reanimatologiji in intenzivni terapiji. Obenem se posveča tudi računalništvu, zlasti digitalizaciji procesov v zdravstvu, arhitekturi in razvoju programske opreme ter svetovanju.
Leta 2020 je uspešno zaključil študij medicine z nazivom specialist anesteziologije, reanimatologije in perioperativne intenzivne medicine.
Na področju dela izstopa Domnova večplastna kariera. Od leta 2014 se v Univerzitetnem kliničnem centru Maribor intenzivno ukvarja z medicinskimi praksami, predvsem na področju anesteziologije. Je tudi ustanovitelj podjetja, v okviru katerega se posveča računalniškemu programiranju in poslovnemu svetovanju.
David Miško, direktor trženja in skupnih služb; david.misko@stroka.si
David Miško je direktor trženja in vodja skupnih služb v Skupini stroka.si ter izkušen strokovnjak za področja prodaje, marketinga in upravljanja projektov. Na začetku svoje kariere se je kalil predvsem na področju spletnih rešitev in uspešno načrtoval, vodil ter zaključil več kot 150 projektov.
Diplomiral je iz elektrotehnike, nato pa študij nadaljeval v smeri avtomatike na Fakulteti za elektrotehniko, računalništvo in informatiko v Mariboru. Svoje znanje je nadgrajeval z različnimi Microsoft certifikati, strokovnimi delavnicami in usposabljanji, vključno z delavnico o sodobnem trženju in programom za merjenje ROI. Njegova strast in predanost delu sta mu prinesli priznanje in spoštovanje v poslovnem svetu, kjer se izkazuje kot uspešen vodja, strokovnjak za trženje ter inovator na področju spletnih tehnologij.