QM - Manager kakovosti


QM - MANEGER KAKOVOSTI


Izobraževanje izvajamo v sodelovanju s Slovenskim združenjem za kakovost in odličnost (SZKO)

Stopite korak naprej v svoji karieri in postanite certificiran manager kakovosti.

Še je čas za nov karierni korak. Pridružite se nam – pričnemo 4. aprila 2024!

Zakaj podjetje potrebuje managerja kakovosti?

Ni podjetja, ki si lahko privošči odsotnost sistema kontrole kakovosti.

Žal pa se v številnih podjetjih še vedno premalo zavedajo, da je zanesljiv sistem kontrole kakovosti ključnega pomena za gradnjo ugleda podjetja in zaupanja strank. In MANAGER KAKOVOSTI je ključni kader, ki prav to vzpostavi. 


Vsi vemo, da se stranke, ob izbiri več izdelkov podobne cene, odločijo za najbolj kakovostnega. 

Izdelki in storitve, ki jih stranke zaradi prenizkega standarda zavrnejo, na konkurenčnem trgu težko preživijo, skupaj z njimi pa tudi podjetje, ki jih proizvaja. 

5 ključnih prednosti izobraževanja za MANAGERJA KAKOVOSTI

01

Razširite strokovno znanje o standardih kakovosti:

Pridobite temeljno strokovno znanje o standardih kakovosti, kot so ISO 9001 in drugi. Izpilite svoje veščine ter se hitro prilagodite dinamičnim zahtevam trga.

02

Izboljšajte procese in proizvode:

Tekom izobraževanja se naučite različnih metod in tehnik, s katerimi boste izpopolnili procese in proizvode v podjetju. 

03

Povečajte zadovoljstvo strank:

Z vzdrževanjem kakovosti ali z izboljšanjem izdelkov prispevajte k večjemu zadovoljstvu obstoječih strank in pridobivanju novih. 

04

Izboljšajte učinkovitost podjetja:

Z naučenimi znanji in kompetencami zmanjšajte stroške popravil ali reklamacij ter povečajte dodano vrednost podjetja, dvignite ugled blagovne znamke in se bolj konkurenčno pozicionirajte na trgu.

05

Pridobite certifikat:

Po opravljenem izobraževanju lahko pridobite nacionalni certifikat SZKO, hkrati pa tudi mednarodno priznan certifikat EOQ. 

Pridobljen certifikat poveča tako vašo kredibilnost kot kredibilnost podjetja ter zaupanje strank.

Kaj vam prinese izobraževanje za managerja kakovosti?

01 Strokovno znanje

Osvojite celostno znanje o standardih kakovosti, metodah in tehnikah, da boste lahko zagotovili izdelke vrhunske kakovosti.

 

02  Karierni napredek

Kot menedžer kakovosti, ki zagotavlja boljše rezultate podjetje, boste upravičeni do višjih pozicij v podjetjih ter si tako odprli vrata do novih priložnosti. 

Zaradi povečanega povpraševanja po izkušenih menedžerjih kakovosti boste upravičeni do konkurenčnega plačila.  

03  Večja prepoznavnost

 S svojim znanjem in višjo produktivnostjo boste pripomogli k višji kakovosti izdelkov, bolj zadovoljnim strankam in večjemu dobičku podjetja, s čimer boste utrdili svojo pozicijo kot strokovnjak v podjetju. 

 

04 Večja kredibilnost in certifikat

Znanje in izkušnje, ki jih pridobite na izobraževanju za menedžerja kakovosti, vam kot strokovnjaku dajejo večjo kredibilnost. Pridobljen certifikat še poveča vaš ugled ter ugled podjetja, kjer ste zaposleni. 

 

QM - manager kakovosti

05  Prispevek k trajnosti

Ker s svojim delom spodbujate in implementirate okolju prijazne prakse, pomembno prispevate k trajnostni rasti in naravnanosti podjetja.

 

8 veščin, ki jih osvojite na izobraževanju za managerja kakovosti?

List of Services

»Znanje, izkušnje in veščine so tiste ključne kompetence,

ki soustvarjajo uspešen osebni in karierni napredek.«

Vsebinski moduli izobraževanja

01

 MODUL

SISTEMI VODENJA KAKOVOSTI (SVK)

V tem modulu boste izpopolnili svoje znanje o definicijah kakovosti ter stopnjah in sistemih vodenja kakovosti, ki so ključni za uspešno delovanje vašega podjetja. Spoznali boste osnove standardov ter se naučili, kako jih za izboljšanje kakovosti svojih izdelkov in storitev uporabiti v praksi.

03

MODUL

METODE IN ORODJA KOT PODPORA VODENJU (STM)

V modulu STM se boste srečali s pravnimi vidiki vodenja kakovosti, se naučili statistične obdelave in analize ter se seznanili z didaktično platjo procesov za vodenje kakovosti. S temi znanji boste lahko izboljšali procese, povečali učinkovitost in zmanjšali stroške vašega podjetja.

02

MODUL

UVAJANJE IN IZVAJANJE SISTEMOV VODENJA KAKOVOSTI (UI)

V tem modulu boste pridobili znanje o sprejemanju odločitev vodstva glede na zahteve kakovosti, se seznanili z metodami in tehnikami za izboljšave odnosa do kakovosti ter se naučili vodenja procesov.



04

MODUL

RAZVOJ IN RAZŠIRJANJE SVK NA VSE POSLOVNE PROCESE (TQM)

Četrti modul je namenjen razvoju in razširjanju sistemov vodenja kakovosti na vse poslovne procese. Pridobili boste znanje o celovitem vodenju kakovosti, vlogah oseb vpletenih v proces ter se pobliže spoznali tudi z načinom vodenja dokumentacije. Z znanjem iz tega modula boste lahko zagotovili trajnostno rast in uspešnost vašega podjetja.

Trajanje izobraževanja, potek  in lokacija:


Izobraževanje poteka od 4. 4.  do 28. 5. 2024.

2x tedensko od 8.00 do 16.00.


Lokacija: GEA College, Dunajska c. 156, 1000 Ljubljana

»Znanje je svetilnik, ki razsvetljuje pot do uspeha in omogoča, da se izognemo pastem nevednosti.«

CENA IZOBRAŽEVANJA: 3.700€ + DDV


EARLY BIRD cena velja do 4. 3. 2024 - prihranek v vrednosti 400€

Informativna prijava

Prijavite se na izobraževanje QM – MANAGER KAKOVOSTI. 

*Informativna prijava je brezplačna. Po prejemu informativne prijave vas kontaktiramo in vam osebno odgovorimo na dodatna vprašanja.

Prijavite se na izobraževanje QM – MENEDŽER KAKOVOSTI.

GEA College bo z vašimi osebnimi podatki ravnal s skrbnostjo in v skladu s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR - General Data Protection Regulation). GEA College d.d. in družbe v skupini bodo vaše posredovane podatke uporabljale zgolj v namene, za katere ste dali privolitev.


Kadarkoli lahko zahtevate:

- Odjavo od prejemanja s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Po odjavi bomo vaš e-naslov izbrisali.

- Popravek svojih osebnih podatkov s posredovanjem pisne zahteve na naslov dpo@gea-college.si.

- Trajen izbris osebnih podatkov, ki jih hranimo o vas, s posredovanjem pisne zahteve na naslov dpo@gea-college.si.

- Izvoz in vpogled do osebnih podatkov, ki jih hranimo o vas, s posredovanjem pisne zahteve na naslov dpo@gea-college.si.

Certificiranje


  1. Po uspešno opravljenem izobraževanju QM – MENEDŽER KAKOVOSTI lahko opravite tudi postopek certificiranja.
  2. Certificiranje izvaja Slovensko združenje za kakovost in odličnost SZKO. Poleg nacionalnega certifikata SZKO prejmete tudi mednarodno priznan certifikat EOQ. 
  3. Certifikat je dokaz vašega pridobljenega znanja, ki povečuje vašo verodostojnost in krepi vašo konkurenčnost na trgu dela.



Certificiranje


Ena od najbolje uveljavljenih harmoniziranih shem je menedžer kakovosti QM. V Evropi je po tej shemi certificiranih več kot 24.000 oseb, v Sloveniji pa je certificiranih preko 170 menedžerjev kakovosti. Menedžer kakovosti pridobi celovito znanje s področja vodenja kakovosti, ki lahko pomaga prav vsaki organizaciji do učinkovitega organiziranja in vodenja procesov, ter celovitega uspešnega poslovanja. Pridobljeno znanje in izkušnje niso primerne samo za predstavnika vodstva kakovosti, ali skrbnika, pač pa za vse vodilne delavce.

Slovensko združenje za kakovost in odličnost SZKO je član Evropske organizacije za kakovost EOQ in s tem akreditirano za certificiranje strokovne usposobljenosti posameznikov za pridobitev certifikata QM – Menedžer kakovosti. SZKO je regionalni partner EOQ v Sloveniji.


Več o certificiranju in postopku prijave za obnovitev certifikata si preberite na spletni strani SZKO.

Mnenja zadovoljnih strank

“Na Na usposabljanju za MENEDŽERJA KAKOVOSTI sem pridobil veliko novega znanja in nov, širši pogled na kakovost. Predvsem pa mi je bilo v veliko veselje sprejeti znanje že izkušenih kakovostnikov, ki sem jih spoznal med predavanji, tako predavateljev kot sošolcev.” 

Martin Malešič

ISKRA, d.d.

“Izobraževanje je bilo zelo dobro izpeljano, predvsem predstavitve in napotki predavateljev. Svoje znanje sem zelo obogatila.” 

Maša Urbas

IATROS - DR. KOŠOROK d.o.o.

“Vsebinski obseg znanj, vedenj in metod je za vlogo QM - MENEDŽERJA KAKOVOSTI resnično celovito zasnovan.

Vsekakor pa je potem pomembna implementacija v prakso, ki je vezana tako na kompetence kot na ustrezno umestitev osebe - QM v vodstveno strukturo družbe ali podjetja.”

mag. Iva Mlinšek Lešnik

WEILER Abrasives d.o.o.

Share by: