Žal pa se v številnih podjetjih še vedno premalo zavedajo, da je zanesljiv sistem kontrole kakovosti ključnega pomena za gradnjo ugleda podjetja in zaupanja strank. In MANAGER KAKOVOSTI je ključni kader, ki prav to vzpostavi.
Vsi vemo, da se stranke, ob izbiri več izdelkov podobne cene, odločijo za najbolj kakovostnega.
Izdelki in storitve, ki jih stranke zaradi prenizkega standarda zavrnejo, na konkurenčnem trgu težko preživijo, skupaj z njimi pa tudi podjetje, ki jih proizvaja.
Pridobite temeljno strokovno znanje o standardih kakovosti, kot so ISO 9001 in drugi. Izpilite svoje veščine ter se hitro prilagodite dinamičnim zahtevam trga.
Tekom izobraževanja se naučite različnih metod in tehnik, s katerimi boste izpopolnili procese in proizvode v podjetju.
Z vzdrževanjem kakovosti ali z izboljšanjem izdelkov prispevajte k večjemu zadovoljstvu obstoječih strank in pridobivanju novih.
Z naučenimi znanji in kompetencami zmanjšajte stroške popravil ali reklamacij ter povečajte dodano vrednost podjetja, dvignite ugled blagovne znamke in se bolj konkurenčno pozicionirajte na trgu.
Po opravljenem izobraževanju lahko pridobite nacionalni certifikat SZKO, hkrati pa tudi mednarodno priznan certifikat EOQ.
Pridobljen certifikat poveča tako vašo kredibilnost kot kredibilnost podjetja ter zaupanje strank.
Osvojite celostno znanje o standardih kakovosti, metodah in tehnikah, da boste lahko zagotovili izdelke vrhunske kakovosti.
Kot menedžer kakovosti, ki zagotavlja boljše rezultate podjetje, boste upravičeni do višjih pozicij v podjetjih ter si tako odprli vrata do novih priložnosti.
Zaradi povečanega povpraševanja po izkušenih menedžerjih kakovosti boste upravičeni do konkurenčnega plačila.
S svojim znanjem in višjo produktivnostjo boste pripomogli k višji kakovosti izdelkov, bolj zadovoljnim strankam in večjemu dobičku podjetja, s čimer boste utrdili svojo pozicijo kot strokovnjak v podjetju.
Znanje in izkušnje, ki jih pridobite na izobraževanju za menedžerja kakovosti, vam kot strokovnjaku dajejo večjo kredibilnost. Pridobljen certifikat še poveča vaš ugled ter ugled podjetja, kjer ste zaposleni.
Ker s svojim delom spodbujate in implementirate okolju prijazne prakse, pomembno prispevate k trajnostni rasti in naravnanosti podjetja.
Da boste kot vodja uspešni, se naučite načinov, kako navdihniti svojo ekipo, delegirati naloge in doseči zastavljene cilje, osvojite pa tudi pogajalske pogajalske veščine. Tako boste lažje ohranjali želeno kakovost izdelkov in dosegali boljše rezultate z ekipo.
Naučite se veščin projektnega vodenja, ki vam omogočajo uspešno implementacijo novih procesov kakovosti.
Kot menedžer kakovosti pridobite sposobnost strateškega načrtovanja, ki vam omogoča prepoznavanje dolgoročnih ciljev podjetja in ustvarjanje učinkovitih načrtov za doseganje teh ciljev.
Tako boste lažje organizirali delo in določali cilje za izboljšanje kakovosti izdelkov na dolgi rok.
Razvijte veščine komunikacije, ki omogočajo boljše reševanje konfliktov, lažje pogajanje ter izgradnjo močnih odnosov v organizaciji.
Poglobite se v svet podatkov ter se jih naučite razumeti in interpretirati, da bodo vaše odločitve bolj pretehtane.
Priučite se optimalnega reševanja težav, da boste s pridobljenim znanjem hitreje identificirali, zakaj in kje je prišlo do težave ter jo lažje rešili in tako povečali učinkovitost delovnih procesov.
Z razumevanjem, kako vaš izdelek in proizvodne odločitve vplivajo na končne uporabnike ter s prepoznavanjem potreb in želja vaših strank boste lažje izboljšali standarde kakovosti.
»Znanje, izkušnje in veščine so tiste ključne kompetence,
ki soustvarjajo uspešen osebni in karierni napredek.«
SISTEMI VODENJA KAKOVOSTI (SVK)
V tem modulu boste izpopolnili svoje znanje o definicijah kakovosti ter stopnjah in sistemih vodenja kakovosti, ki so ključni za uspešno delovanje vašega podjetja. Spoznali boste osnove standardov ter se naučili, kako jih za izboljšanje kakovosti svojih izdelkov in storitev uporabiti v praksi.
METODE IN ORODJA KOT PODPORA VODENJU (STM)
V modulu STM se boste srečali s pravnimi vidiki vodenja kakovosti, se naučili statistične obdelave in analize ter se seznanili z didaktično platjo procesov za vodenje kakovosti. S temi znanji boste lahko izboljšali procese, povečali učinkovitost in zmanjšali stroške vašega podjetja.
UVAJANJE IN IZVAJANJE SISTEMOV VODENJA KAKOVOSTI (UI)
V tem modulu boste pridobili znanje o sprejemanju odločitev vodstva glede na zahteve kakovosti, se seznanili z metodami in tehnikami za izboljšave odnosa do kakovosti ter se naučili vodenja procesov.
RAZVOJ IN RAZŠIRJANJE SVK NA VSE POSLOVNE PROCESE (TQM)
Četrti modul je namenjen razvoju in razširjanju sistemov vodenja kakovosti na vse poslovne procese. Pridobili boste znanje o celovitem vodenju kakovosti, vlogah oseb vpletenih v proces ter se pobliže spoznali tudi z načinom vodenja dokumentacije. Z znanjem iz tega modula boste lahko zagotovili trajnostno rast in uspešnost vašega podjetja.
»Znanje je svetilnik, ki razsvetljuje pot do uspeha in omogoča, da se izognemo pastem nevednosti.«
Prijavite se na izobraževanje QM – MANAGER KAKOVOSTI.
*Informativna prijava je brezplačna. Po prejemu informativne prijave vas kontaktiramo in vam osebno odgovorimo na dodatna vprašanja.
Hvala za prijavo na program. Odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.
Prišlo je do napake, prosimo, poskusite kasneje.
Ena od najbolje uveljavljenih harmoniziranih shem je
menedžer kakovosti QM. V Evropi je po tej shemi certificiranih več kot 24.000 oseb, v Sloveniji pa je certificiranih preko 170 menedžerjev kakovosti. Menedžer kakovosti pridobi celovito znanje s področja vodenja kakovosti, ki lahko pomaga prav vsaki organizaciji do učinkovitega organiziranja in vodenja procesov, ter celovitega uspešnega poslovanja. Pridobljeno znanje in izkušnje niso primerne samo za predstavnika vodstva kakovosti, ali skrbnika, pač pa za vse vodilne delavce.
Slovensko združenje za kakovost in odličnost SZKO je član Evropske organizacije za kakovost EOQ in s tem akreditirano za certificiranje strokovne usposobljenosti posameznikov za pridobitev certifikata QM – Menedžer kakovosti. SZKO je regionalni partner EOQ v Sloveniji.
Več o certificiranju in postopku prijave za obnovitev certifikata si preberite na spletni strani
SZKO.
“Na Na usposabljanju za MENEDŽERJA KAKOVOSTI sem pridobil veliko novega znanja in nov, širši pogled na kakovost. Predvsem pa mi je bilo v veliko veselje sprejeti znanje že izkušenih kakovostnikov, ki sem jih spoznal med predavanji, tako predavateljev kot sošolcev.”
Martin Malešič
ISKRA, d.d.
“Izobraževanje je bilo zelo dobro izpeljano, predvsem predstavitve in napotki predavateljev. Svoje znanje sem zelo obogatila.”
Maša Urbas
IATROS - DR. KOŠOROK d.o.o.
“Vsebinski obseg znanj, vedenj in metod je za vlogo QM - MENEDŽERJA KAKOVOSTI resnično celovito zasnovan.
Vsekakor pa je potem pomembna implementacija v prakso, ki je vezana tako na kompetence kot na ustrezno umestitev osebe - QM v vodstveno strukturo družbe ali podjetja.”
mag. Iva Mlinšek Lešnik
WEILER Abrasives d.o.o.