Proces reševanja prizivov pritožb je pomemben del naše usmeritve k zagotavljanju zadovoljstva odjemalcev – udeležencev certificiranja in takojšnjemu odzivu na njihove potrebe. Naš cilj ni le zadovoljiti njihova pričakovanja, temveč zagotoviti dodano vrednost, stalno kakovost ter nenehne izboljšave vseh aspektov certifikacijskega procesa. V okviru certifikacijskega organa (CO) posvečamo ustreznemu reševanju prizivov in pritožb posebno pozornost. V ta namen smo vzpostavili sistem, ki našim udeležencem certificiranja olajša vložitev prizivov in pritožb, hkrati pa nam omogoča, hitro odzivanje nanje in nam pomaga pri izboljševanju naših storitev.
Priziv ali Pritožbo lahko vložite s pomočjo spodnjega spletnega obrazca za reševanje pritožb. Pritožba bo posredovana neposredno Komisiji za prizive in pritožbe (KPP). Rok za vložitev priziva ali pritožbe je 7 dni po prejemu obvestila o rezultatu preverjanja znanja QM.
"*" označuje obvezna polja