szko logo

QM: Reševanje prizivov in pritožb

Proces reševanja prizivov pritožb je pomemben del naše usmeritve k zagotavljanju zadovoljstva odjemalcev – udeležencev certificiranja in takojšnjemu odzivu na njihove potrebe. Naš cilj ni le zadovoljiti njihova pričakovanja, temveč zagotoviti dodano vrednost, stalno kakovost ter nenehne izboljšave vseh aspektov certifikacijskega procesa. V okviru certifikacijskega organa (CO) posvečamo ustreznemu reševanju prizivov in pritožb posebno pozornost. V ta namen smo vzpostavili sistem, ki našim udeležencem certificiranja olajša vložitev prizivov in pritožb, hkrati pa nam omogoča, hitro odzivanje nanje in nam pomaga pri izboljševanju naših storitev.

Priziv ali Pritožbo lahko vložite s pomočjo spodnjega spletnega obrazca za reševanje pritožb. Pritožba bo posredovana neposredno Komisiji za prizive in pritožbe (KPP). Rok za vložitev priziva ali pritožbe je 7 dni po prejemu obvestila o rezultatu preverjanja znanja QM.

Spletni obrazec za reševanje prizivov in pritožb

"*" označuje obvezna polja

Naslov*
Izberite*
This field is for validation purposes and should be left unchanged.
logo
  • Dimičeva 13, 1000 Ljubljana, Slovenija
  • info@szko.si
  • TRR: 02083-0018252371
  • ID za DDV: SI46449990
E-novice
Želite prejemati e-novice SZKO ter vabila na prihajajoče dogodke?

"*" označuje obvezna polja

This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Spoštovani člani Slovenskega združenja za kakovost in odličnost,

Vljudno vas vabimo na redni občni zbor Slovenskega združenja za kakovost in odličnost (SZKO), ki bo potekal v sredo, 18. septembra 2024, ob 16:30 uri v prostorih Gospodarske zbornice Slovenije (GZS), Dvorana F, Dimičeva ulica 13, Ljubljana.
 
Veselimo se vaše udeležbe.
 
S spoštovanjem,
Pisarna SZKO